Romjulstrikking.

001

Etter mange dager med spising og atter spising  så fant jeg ut at et strikketøy var det jeg savnet.
Fikk en bestilling rett føre jul på en baskerlue til en ung jente.Hun har selv valgt ut garn og farger,
den er ikke så knallgrønn som det vises her,men er i klar grønnfarge.
Mønsteret har Mona på hobbyforum laget.Og det fungerte helt fint det.
Nå skal jeg igang med et spiralskjerf som også er en bestilling.
Ja det er deilig med håndarbeid i fanget,,,,,og gjøre noe annet  i disse dager.Ønsker alle mine
venner og tittere her en fortsatt fin romjul.

4 kommentarer

Greta

29.12.2008 kl.14:49

Tøff lue. Eg kommer liksom ikkje igang med ny strikking eg. men har noen få ferdige produkt som berre er å feste trådene på. Får sjå kva eg får til i løpet av dagen.tenker mye og det er "vondt" for ei som ikkje har tenkt så mye dei siste 7 månadane hehe.Skal prøve å få ferdig alle strikka eg starta på før eg dro, før eg begynner på noe nytt. Tror eg, best å ta med det.Ha fortsatt noen fine dager fremover. Snart kommer ett nytt år med nye muligheter.klem

silje irene

29.12.2008 kl.19:11

Det var en kjempe tøff lue!! Strikketøyet mitt har vist fått juleferie..Ikke bra... Må se å finne det frem snart:-) Hjelper å se at andre er effektive.. Ha en fortsatt fin romjul:-)

matja

29.12.2008 kl.19:21

Så flott den ble.Har sett på den luen selv.Har litt lyst til å strikke en slik lue til meg selv.Vi får se hva jeg får tid til.Ha en flott kveld.Klem:)

Strikkepinnen

29.12.2008 kl.22:16

Stilige hua.Nå er eg og igang igjen : )))plutselig 1000 prosjekter. Sitteunderlag ligger i maskin for toving. Begynte på ei ny hue + dei dominosokkane så eg har lagt litt vekk. Oj. eg har jo et skjerf eg hålle på me og (mangle litt garn på det). Heldigvis blir eg ikke arbeidsløs på ei stund. ; )