Teshas Baggyluer.

Jeg fortsetter i det samme sporet med og strikke småtterier,og samtidig få brukt op litt garn som bare ligger der ubrukt. Denne gangen så har det blitt et par luer i gullgarn fra Spar-kjøp. Deilig garn som er ypperlig til luer som skal varme noen hoder i kommende vinter.

Oppskriften har jeg funnet hos en dame med mye flotte oppskrifter og som er en dyktig strikkerske. Så ta en titt her hos http://tesha.wordpress.com  Flere fine mønster har hun laget og oversatt også. Så dette er Teshas Baggylue.

Har fulgt oppskriften til punkt og prikke på denne.

Her har jeg strikket den i bare rettmasker rundt og rundt. Så tusen takk for at du deler med deg av flotte mønster Tesha.

Må få takke hver og en av Dere for alle flotte kommentarer på mine tidligere innlegg om strikking. Nå skal jeg avgårde til fysioen og få litt pleie og ekstra trim. Vi blogges mere.

Klem fra

9 kommentarer

Tove

24.10.2011 kl.12:37

Deilige luer ja.

fruensvilje

24.10.2011 kl.16:33

flotte luer,noen slike skulle nok jentene min likt å ha:))får se hva jeg orker

I gode og onde dager!

24.10.2011 kl.19:59

Fine jeg strikker også luer.

Spacehead

24.10.2011 kl.20:21

Stilig :)

Tesha

25.10.2011 kl.07:25

ÅH! Tusen takk for gode ord - nå ble jeg varm om hjertet! Luene dine er kjempeflotte!

Stor høstklem fra meg...

iselinolsenbloggno

25.10.2011 kl.20:22

kjempefin blogg<3

-kommentere tilbake?<3

ha en fin kveld videre<3

nateslilleverden

25.10.2011 kl.20:26

sv: gleeeeer mæ ennu meir då æ så bilda du har tatt derfra :) å jippiiiii, så heldi vi e :D

Strikkepinnen

26.10.2011 kl.05:44

Kjempe fine luer. Tesha har mye fint på bloggen sin. Ønske deg ei fortsatt fin uke Marianne

Klem

Grete

26.10.2011 kl.15:07

De så kjempegode ut, kanskje jeg også skulle strikke meg en slik en :)