Helgens strikkekos:)

Heisann:)  Fikk et lite oppdrag på og strikke luer,og disse ble til nå i helgen. Håper dem vil falle i smak bare. Denne er strikket i Nepalgarnet som er et mykt og godt garn til dette formålet.

Og denne her er strikket av Vestlandsgarn og mønsteret er Grace Lace Beret.

Men ikke lett og ta bilder på nesten helt hvitt inne på kveldtid. Nå er det litt dukkeklær som står på bestillingen.

Må Dere alle få en riktig fin uke videre. Klem fra

29 kommentarer

synnovesyr

21.11.2011 kl.23:37

Ååå..de var lekre:) så flink du er:)ha en god natt

Strikkeguri

22.11.2011 kl.00:13

Nydelige! Mottakaren blir nok kjempefornøyd! :)

Tove

22.11.2011 kl.06:28

Ble så fine!

fruensvilje

22.11.2011 kl.07:38

God morgen.Detter var flotte huer,tenker dei som skal ha huene blir veldig fornøgde:))kos deg med dukkeklea:))

akbhandy

22.11.2011 kl.08:21

Så flott luene ble! Det gjorde seg med blomsten. :-) Ha en fin dag!

Greta

22.11.2011 kl.08:46

Så flotte luer du har laga. Kjekt med bestillinger :0). Håper du er flink å ta deg betalt for dem da :0). Ikkje lett å ta bilde av sånne nei. Men så er dei lekker i virkligheten da.

Kos deg med dukkekle produksjon du.Må få tid til litt av deg eg og snart

Monica Myrvang Friis

22.11.2011 kl.09:03

Så fin! Denne likte jeg..-nydelig strikk...en dag skal jeg også lære meg å strikke :)

FruGjerdrum

22.11.2011 kl.10:23

Nydelig fine luer:-)

Mojita

22.11.2011 kl.11:21

Flotte luer var det, og de som får disse er heldige og blir sikkert glade - julegaver kanskje,

strikkkogkos

22.11.2011 kl.14:22

Kjempefine luer, likte de godt :)

Hobbystua

22.11.2011 kl.16:00

strikkkogkos: Tusen takk:)

Hobbystua

22.11.2011 kl.16:01

Mojita: Mange takk,kan nok hende det blir gaver:) Et strikkeoppdrag var dette.

Hobbystua

22.11.2011 kl.16:02

FruGjerdrum: Mange takk for ros:)

Hobbystua

22.11.2011 kl.16:03

Monica Myrvang Friis: Tusen takk for ros,,men er sikker på at dette er noe du klarer også:)) Må prøves:))

Hobbystua

22.11.2011 kl.16:06

Greta: Tusen takk for skryt,,ja det er ok med litt bestilling,men vil ikke ta på meg noe stort bare. Kroppen sier nei,,men hodet sier ja:))Nå er det dukkeklær på pinnen. Tar tid det også med tynt garn:))

Hobbystua

22.11.2011 kl.16:06

akbhandy: Mange takk,ja den lille hekla blomsten gjør nesten hele luen:))

Hobbystua

22.11.2011 kl.16:08

fruensvilje: Tusen takk for ros,,er bare og håpe at dem faller i smak:)) Men hvis ikke så har jeg flere som vil ha:))

Hobbystua

22.11.2011 kl.16:09

Tove: Mange takk:)

Hobbystua

22.11.2011 kl.16:10

Strikkeguri: Tusen takk,tror sikkert noen hoder tar dem på:))

Anne-Irenes lille hobbyhjørne

22.11.2011 kl.17:09

Utrolig flott lue :D:D

Rita

22.11.2011 kl.17:12

Her var det igjen mye flott å se på :) Liker du setter på den søte blomsten,på luer og sjal,et søtt blikkfang :) Du er kjempeflink. De fine nissene og da..herlig er de :)

venkesstrikk

22.11.2011 kl.21:33

De ble skikkelig lekre

23.11.2011 kl.02:30

Hei på deg kjære venn <3

Tusen takk for alle koselige mail;) så mye fint du har laget gjennom de 8 mnd jeg har vært bloggfri;)) Jeg har lagt deg til som spesielt invitert;) håper du fikk invitasjon på mail !! Gi en lyd om ikke;) klem fra ingrid

maritasol

25.11.2011 kl.10:00

Flotte luer du har strikket, disse må jo falle i smak, for dem var veldig fin, og det gjør seg med den pynten.

vipe

25.11.2011 kl.21:40

Så mye fint du har strikket! Blir helt "sjuk" når jeg ser på det. Sitter for tiden med ene hånda i gips, så strikkepinnene ligger i kurven ved siden av go`stolen og roper på meg :-)

Helgehilsen fra Vigdis - (en utflyttet Sarping)

Ann karin

27.11.2011 kl.10:19

Heisann. Nydelige luer du har laga. Knall fine mønster.Vil Ønske deg ein fine første advent søndag.

Klem

ajende

27.11.2011 kl.23:38

Her var det jammen mye" godis"..siden sist jeg var innom hos deg.

marte

28.11.2011 kl.10:56

Oi, de var knallfine! :-)

bestemor drillo

28.11.2011 kl.14:17

Så flotte luer! Riktig lekre!

Ha en fin adventstid Marianne!

Klem fra bestemor!