2 enkle barneluer i Nepal garn med mønster.

Har nå strikket et par barneluer og pyntet opp med en heklet rosett. Vil også få legge ut oppskriften på disse her.

Denne luen er strikket slik..1 vridd rett og 2 vrange på rundpinne rundt og rundt.

Denne i lys rosa er strikket 1 rett og 2 vrange også på rundpinne.Størrelse 4-6 år.

Og her er mønster og den eneste forskjellen er at mine luer er strikket i Nepal-garn.

En fortsatt fin dag til Dere som tar turen innom her.

12 kommentarer

Det Lilla Huset i Skogen

29.10.2013 kl.15:17

Det var søte luer :-)

fruensvilje

29.10.2013 kl.15:31

utrolig søte småpikeluer :))

handarbeidsglede

29.10.2013 kl.15:54

Så fine luer:)

strikkogtov

29.10.2013 kl.17:44

Kjempefine luer. Veldig fint med den rosetten :)

Gudrun

29.10.2013 kl.23:07

Fine,som vanlig.Rosetten var ekstra fin synes jeg.

Greta

30.10.2013 kl.14:31

Hei vennen. så fine luer da. Dei likte eg. Får nok ikkje til hekleblomsten, men luene såg da veldig deilige ut. Kanskje eg skal prøve dem. får sjå om det er plass på strikkelista mi. Du er flink å få det til du vennen. Kjekt å sjå innlegg fra deg att også. Kjekt å kunne gi kommentar til deg også, ikkje basre omvendt. Stor stor klem fra meg

Hobbystua

01.11.2013 kl.12:10

Det Lilla Huset i Skogen: Tusen takk.-)

Hobbystua

01.11.2013 kl.12:11

fruensvilje: Mange takk for det Connie.-)

Hobbystua

01.11.2013 kl.12:11

handarbeidsglede: Tusen tusen takk.-)

Hobbystua

01.11.2013 kl.12:12

strikkogtov: Tusen takk skal du ha,og den lille rosetten gjør det lille ekstra.-)

Hobbystua

01.11.2013 kl.12:12

Gudrun: Mange mange takk skal du ha.-)

Hobbystua

01.11.2013 kl.12:16

gretashobby: Tusen takk for det,og luene er jo veldig enkle og en strikker nesten 2 stk på en kveld i dette garnet. Og jeg er sikker på at du klarer og hekle slike blomster.-) Vi holder på med og pusse opp soverommet så ting tar tid på dette feltet også. Derfor har jeg ikke vært så aktiv verken med strikkepinner og blogg nå. Men liker og male og gjøre slikt også. Men må innom deg og titte i ny og ne,,du har jo stadig noe fint og vise frem. God helg og en stor klem til deg:-)