Og ferdig med litt ekstra ble jeg igjen.

Dette var siste innspurt med strikkepinnene rett føre julen og ekstra pakker ble det på flere.

Og dette artige fatet med en fin tekst på er noe av det morsomste jeg har fått,,og det er blitt tatt i bruk for er jo et strikkefat. Og den artige gaven pluss en fin strikkebok kom til meg fra snilleste http://akbhandy.blogg.no/ Så nå ligger strikkesakene mine på dette fine fatet:-)

Skal prøve og få til et bedre bildet av teksten på det siden,men zoomer du så er det leselig.-)

Ja nå skal det strikkes litt igjen i kveld og fortsatt så er det sokker som er på pinnene,,og om du tror jeg blir lei...langt i fra.-)

8 kommentarer

frodith

30.12.2016 kl.22:04

Så koselig gave du fikk da :-) Og jammen har du strikket mye :-)

Hobbystua

31.12.2016 kl.13:39

frodith: Tusen takk og den gaven er jeg blitt veldig glad for og ha. Og jeg koser meg med strikkingen:-)

fruensvilje

30.12.2016 kl.23:02

gode fine gaver du har strikket ) og så flott gave du fikk,ja det var noe som virkelig passet til deg hi hi

Hobbystua

31.12.2016 kl.13:40

fruensvilje:Ja det ble litt ekstra strikket rett føre jul og slike ting går jo fort og lage da. Men gaven fra Ann-Kristin er noe av det fineste jeg har fått og det er i bruk hver dag:-)

Siv Svanem

31.12.2016 kl.09:16

Så fint, du trenger nok et slik til alle de fine håndarbeidene dine.

Hobbystua

31.12.2016 kl.13:42

Siv Svanem: Ja dette fatet er tatt i bruk og nå lar jeg ikke strikkepinner-nåler og stikkende gjenstander ligge i sofaen lenger.-)

akbhandy

31.12.2016 kl.21:24

Her var det mye flott strikk. Du er no snill som gir ekstra pakker. :) Også så koselig at du likte fatet og at det er i bruk. :))

Hobbystua

01.01.2017 kl.16:58

akbhandy: Tusen takk og fatet er jeg glad i og er noe av det artigste jeg har fått:-) Glad i og strikke og hekle så er det bare artig og kunne gi bort litt ekstra,og mottakerne ble fornøyde også.:-))