Denne er artig og strikke.

Så ble det enda en ny Lothepus-lue ferdig her og når den første ble solgt så måtte jeg bare strikke en til og i dag skal denne også til en ny eier. Så det er tydelig at denne har blitt en attraktiv lue og ta på seg. Men denne er strikket med 112 masker og Viking garn så fortsatt en god passform selv om jeg la opp noen masker til. Syntes selv disse luene er fine og en kan jo bruke både lyse og mørkere farger som en vil.-)

Ønsker dere alle en fortsatt fin dag og en riktig god uke.

10 kommentarer

frodith

27.02.2017 kl.15:56

Fiiiin! Tenk at den har blitt hetende Lothepus - lue :-D

Hobbystua

28.02.2017 kl.19:26

frodith: Takk for det snille frodith:-)

fruensvilje

27.02.2017 kl.17:02

fin lue,og veldig ok å strikke når dei forsvinner like fort som dei er ferdige

Hobbystua

28.02.2017 kl.19:28

fruensvilje: Tusen takk Connie og i går gikk den andre luen avgårde til en ny eier. Så jeg skal nok strikke flere for har masse garn i flere farger og ta av her:-) Og artig er det og lage disse også:-)

ingridtunheimr

27.02.2017 kl.21:54

Så driftig du har vært med dukkeklær under her. Imponert! Jeg lager også dukkeklær til newborndukken, men jeg syr på symaskinen. Dukkeklær er gøy å lage.

Hobbystua

28.02.2017 kl.19:30

ingridtunheimr: Tusen takk for vennlige ord og det har blitt litt klær på dukken og så er det fint og ha litt liggende når noen spør om og få kjøpe blant annet. Jeg er ikke så dreven med symaskin så da blir det strikket og heklet:-) Skal ta en titt på bloggen din jeg:-)

Strikkepinnen

01.03.2017 kl.18:43

Nok en fin lue fra deg :)

Hobbystua

02.03.2017 kl.10:59

Strikkepinnen: Tusen takk:-)

Hekleri og Ra

01.03.2017 kl.18:48

Flott lue og fine farger i kombinasjon :-)

Hobbystua

02.03.2017 kl.10:59

Hekleri og Ra: Tusen takk .-))