Litt hekling er grei avveksling.

Litt småhekling har det blitt gjort nå og nye grytekluter i forskjellige farger er noe jeg liker. Kjekke og ha på lur til gaver og noe skal jeg unne meg selv også. Mønster til disse finner du HER  Og det er brukt Gjestal Bomull sport og nål nr 3.

Og disse to parene er fra Drops sine oppskrifter og du finner det HER

Og her har jeg brukt mandarin medi garn og nål nr 3og med noen flere luftmasker for og få dem litt større.

Og en liten kurv i restegarn ble det også +at den ble stor nok til og ha litt garn oppe i den.

Har litt annet ferdig også men det får komme siden. Vi ses snart igjen og i mens vil jeg ønske alle en riktig god natt.

10 kommentarer

fruensvilje

05.03.2017 kl.23:30

helt herlige grytekluter,er dem jeg fikk med deg som er best i mitt lager )) så disse vil glede til dem som får bruke dem ) ha en riktig god natt

Hobbystua

05.03.2017 kl.23:32

fruensvilje: Tusen takk Connie og det var virkelig artig og høre at du er fornøyd også.-) En god natt og så kommer jeg innom deg i morgen.-)

frodith

06.03.2017 kl.06:20

Mange fine grytekluter :-) Godt å få brukt opp litt garn ;-)

Hobbystua

06.03.2017 kl.15:02

frodith: Takk for det og garn har jeg nok og ta av også.-) Fortsatt fin dag frodith:-)

Iselin Renée

06.03.2017 kl.15:27

Så fine :)

Hobbystua

08.03.2017 kl.10:32

Iselin Renée: Tusen takk.-))

akbhandy

07.03.2017 kl.20:31

Her har du fått laget mange flotte grytekluter. Og en søt liten kurv. :-)

Godt å kan fornye litt hos seg selv og så vil det nok bli noen som blir glad for slike. En riktig fin kveld Marianne. Klem

Hobbystua

08.03.2017 kl.10:34

akbhandy: Tusen takk og jeg prøver og få brukt opp litt garn før jeg går til innkjøp av noen nye farger.-) Godt og fornye det litt både her hjemme og i vogna når den tiden kommer. Håper det går bra der du er nå og så høres vi igjen. Gode klemmer fra Marianne.-)

Hekleri og Ra

08.03.2017 kl.19:09

Rillegryteklutene (de øverst) er så utrolig gøye å hekle. Har heklet mange varianter av de opp gjennom årene og så blir de så veldig gode og tykke. Gode å bruke!

Du er effektiv :-)

Klem

Hobbystua

08.03.2017 kl.21:11

Hekleri og Ra: Tusen takk snille deg. Ja jeg vet du også heklet flere par av disse gryteklutene og disse blir jeg ikke lei av og hekle heller. Prøver og få brukt opp litt garn igjen ,men tar det tomt? nei. En fortsatt fin kveld og takk for besøket.-)