Ego-strikk.

Hei på dere alle. Ja så var det litt og legge ut igjen og nå er jeg inne i en periode der jeg strikker til meg selv og finner stadig nye fine mønster som bare må prøves ut.  Siden sist så har jeg fått ferdig en ny genser som er helt enkel med mønster på den ene siden og denne gangen med raglandsfellinger. Mønster på denne kjøpte jeg hos http://www.knithappens.no/ og har faktisk strikket den i billig garn fra Europris,,ja er nok mange som sier usj og æsj når jeg sier det ikke er ull i dette garnet. Men behagelig og ha på seg uten at en blir svett og klør. Jeg er nok litt var på hva som kommer på kroppen av tekstiler.

Og fargen den liker jeg for blått er og blir min yndligsfarge.  Nå er det litt små strikk på gang og gøy er det også.

Med samme jeg er inne her sier jeg riktig god helg til alle bloggvenner og andre som jeg ikke helt kjenner.-))

14 kommentarer

frodith

05.04.2018 kl.19:51

Kjempefin :) Det er mye arbeid i sånn :-) Men moro :-)

Hobbystua

06.04.2018 kl.11:59

frodith: Tusen takk. Det er både artig og koselig med håndarbeider:-)

Margrethe

05.04.2018 kl.20:31

Den er kjempelekker! Nydelig farge også! God helg til deg :-)

Hobbystua

06.04.2018 kl.12:00

Margrethe: Tusen takk. Ja likte både fargen godt selv.-))

fruensvilje.blogg .no

05.04.2018 kl.21:15

en vakker genser,nydelig farge var det også.Det finnes masse deilig garn i handel,alt skal ikke være ull,vi er forskjellige og jammen er det da godt att garn også er forskjelligt :=)

Hobbystua

06.04.2018 kl.12:02

fruensvilje.blogg .no: Tusen takk Connie. Genseren er myk og behagelig og ha på seg og så klør den i alle fall ikke. Og som du vet nå så er jeg glad i blått og turkis.-)

annebe

05.04.2018 kl.21:45

Kan fjonge deg med det ene fine strikkeplagget etter det andre du da :)) Skikkelig fin den her..likte godt det mønsteret nedover..dekorativt :)) Klem til deg <3

Hobbystua

06.04.2018 kl.12:03

annebe: Ja nå har jeg litt og slenge på meg når campingsesongen starter og blir god og ta på seg når det er kjølige morgener og kvelder. Enkel genser og jeg likte denne godt selv:-))

handarbeidsglede

05.04.2018 kl.22:52

Så fin genser du har strikket!

Hobbystua

06.04.2018 kl.12:04

handarbeidsglede: Tusen takk. Måtte nå få lage noe til meg selv også.-))

akbhandy

06.04.2018 kl.21:42

Wæooo Marianne, denne genseren var skikkelig flott. En ræser med pinnene er du. Nydelig farge og stilig at mønsteret var på den ene siden. Denne blir god å bruke når sommerkveldene er litt kjørlige. :-)) En fin kveld til deg. Klem

Hobbystua

07.04.2018 kl.13:02

akbhandy: Tusen tusen takk snille deg:-) Jeg syntes dette mønsteret også var litt fint og dermed måtte jeg bare strikke denne også. Blir nok en camping genser dette. Må dere ha en fin helg og håper det går bra.-)) Klemmer i fleng:-)

Hekleri og Ra

17.04.2018 kl.21:09

En veldig flott genser og en utrolig nydelig blåfarge!

Jeg er også veldig glad i blått ;-) Ha en flott kveld!

Ligaya

16.05.2018 kl.20:48

Så nydelig og vakker farge:)