Reise

God forsmak på sommeren

Heisan igjen. Legger ut noen bilder fra min ferie nå som igjen gikk til Gran Canaria som er og blir favorittreisemålet. Og jeg skal ikke skryte på meg at vi hadde alle dager med bare sol for en dag...

Fra sol og sommer til trist og grått hjemme-vær.

Heisan på dere alle.-) Som sikkert flere har skjønt så har jeg vært på ferie på Gran Canaria igjen og etter jeg kom hjem så har jeg ikke sett solen siden den 10.oktober så den siste varmen og solst...

Klær fra ferien.

Tenkte og vise frem noe av det jeg kjøpte meg sist jeg var på Gran Canaria. Og som dere sikkert vet nå så har jeg funnet en butikk der nede som jeg må innom og kommer bestandig ut med noe i posen. ...

Hjemme fra varmen igjen....

Hei igjen alle som følger med meg her:-) Ja nå er jeg atter tilbake etter 14 deilige dager med sol og varme på Gran Canaria og det kan ikke sies at det var så veldig godt og komme tilbake til...

nyter ferien

sender dere en liten hilsen i fra Puerto Rico og jeg nyter hver dag med deilig sol og varme.😊 kommer innom blogger når jeg kommer hjem igjen.ja nå er det bare og legge seg rett ut i solseng...

Jada jeg er nok glad i klær.

Ja selv om vi nå snart har passert oktober og langt fra sommertemperaturer så kan jeg jo legge ut bilder av noe klær jeg kjøpte meg for noen uker siden på Gran Canaria. Har en favorittbutikk der ne...

Dette kalles sommerferie:-)

Hei på dere alle. Ja nå har jeg vært hjemme noen dager etter 14 varme og nydelige dager på Puerto Rico. Og igjen en helt herlig ferie som byr på alt jeg liker av både sol/varme og bading i både sjø...

Reiseklar og stor pakke skal med.

Her pakkes det nå for ferie og en koselig gavepose skal fylles opp med dette jeg har strikket og ta med på reisen. Gleder meg enormt til og gi dette bort nå:-) Så i morgen tidlig skal jeg tilbake...

Klær fra Gran Canaria.

Tenkte og vise frem noen av mine siste innkjøp fra en favorittbutikk jeg bare må innom og handle når jeg er på Puerto Rico . Denne forretningen har bare så mye fint og ikke minst så blir ikke lomme...

En liten ferieuke i Puerto Rico.

Hei igjen på Dere som lurer på hvor jeg har gjort av meg,jo da jeg er litt til og fra her om dagene og det er nå bare en uke siden jeg kom hjem fra Gran Canaria. Og i disse flotte dagene så har det...

Reiseklar er jeg nå:-)

Da skjønner nok dere hvor jeg skal om 10 timer:-) Puerto Rico Gran Canaria.

Flotte dager med bare sol og varme.

Hei igjen på Dere alle. Ja nå er jeg tilbake etter 14 deilige dager fra Arguineguin på Gran Canaria. Og tro meg når jeg sier at dette var helt nydelig og kunne forlenge sommeren slik. Men hadde me...

Jeg er tilbake etter en liten ferie.

Ja i dag er det en uke siden jeg kom hjem fra nydelige Kypros og jeg skal ikke skryte på meg at været der var helt på topp hele uken. Vi hadde 2 dager med skyet og regn så dette er visst helt unatu...

Tilbake etter ferie.

Hei igjen alle gode bloggvenner og andre nære venner.-) Ja nå har jeg vært 2 uker i sol og varme igjen og mitt ferieparadis er og blir fortsatt Puerto Rico på Gran Canaria. En passelig flytur unna...

Fra min lille ferieuke i herlige Puerto Rico.

Hei og en riktig god 1.mai Ja nå tar vi vel og sier kom mai du skjønne milde for her er det sol og nydelig vær i dag . Jeg har nå vært hjemme noen dager siden min lille ferie til herlige Puerto Ri...

Ut på tur aldri sur:-)

Heisan:-) Det er fortsatt liv her på bloggen min,men nå har jeg litt annet og holde på med en bare strikking og husrelaterte saker. Faktisk så teller jeg ned timer til vi drar innover til Gardermo...

Solnedgang mot Tenerife i vest

Med dette elendige regnværet vi har hatt nå i flere dager her,,og skal ikke gi seg heller med det første så tenker jeg nå på ferien vi hadde for ikke lenge siden. Der var det varmt,sol og fortsatt ...

Nytelsesfull tur.

Noen flere bilder fra min ferie nå og igjen vil jeg vise at det er pent på rette stedene på Gran Canaria. Jeghar fått opp øynene for Mogan,,et flottere sted skal en lete lenge etter. Men ettersom d...

Skjønne farger fra Puerto Mogan.

Jeg elsker blomster i alle farger og på Puerto Mogan er det et fargespekter uten like,,og her blomstrer det hele året rundt. Så her er et lite utvalg som en bare må like Og når jeg først legger ut ...

Tilbake til hverdagen igjen.

Heisann:) Ja nå har vi kommet til oktober alt,,og igjen så er det blitt høst.Og etter en elendig sommer så er det litt bittert og tenke på,,,,men ,,,selv er jeg vært heldig som har vært på ferie i ...

Reiseklar igjen:)

Puerto Rico Gran Canaria

Blått hav,blå himmel,hvit strand og masse sol.....

Nedtellingen til dette kan jeg egentlig starte med nå,,,gjett om jeg gleder meg :) Med 14 dager her er ikke noe problem:)

Litt av hvert.

Jepp det er liv i meg her fortsatt,men har ikke hatt noe særlig og verken skrive om eller vise frem. Men litt håndarbeider kommer sikkert her i helgen,,for min heklenål og strikkepinne går sin vant...

Mogan igjen:)

Har noen bilder til fra båtturen til Mogan jeg tenkte og vise Dere. Her trenger jeg ikke og skrive noe mere,,bildene taler sitt:)) Men det var litt av hvert og skue på denne sjøreisen:))

Noen varmende bilder fra Mogan

Ja nå syntes jeg tiden går veldig fort,,er faktisk 2 uker siden jeg kom hjem fra Puerto Rico. Og igjen var vi veldig heldig med været der og hadde 14 dager med nydelig sol og behagelig varme. Dagen...

Her er jeg igjen:))

Da har jeg igjen kommet hjem etter en herlig og flott ferie i Puerto Rico etter 14 dager med sol og masse deilig varme. Men nå skjer det så mye her om dagen,så noe særlig blogging og bilder blir de...

Kunstverk og noe søtt:)

Kommer med noen små tips for alle som vil lage noe * enkelt * for helgen eller vil pynte opp et festbord,,,nei dette er nok ikke så lett som det ser ut som. Bildene her er fra forskjellige steder v...

Noe deilig i vente...

På en slik en kald dag så drømmer jeg om gode varme dager igjen,,ja faktisk så er det kun 6 uker i dag til vi drar nedover til Puerto Rico igjen. Samme hotell som sist vinter også.... Her bor vi...

Feriebilder.

Hei på Dere alle:) Ja nå er det vel kanskje på tide med en aldri så liten oppdatering fra meg igjen også,hvet det er noen som venter på litt feriebilder. Men denne uken her har gått med til så mye...

Snart reiseklar igjen:)

Ja nå har tiden kommet for en ferie til sydligere strøk igjen,,har vært i Tunisia siste 6 årene hver høst. Men pga omstendighetene der så ble valget denne gangen Puerto Rico på Gran Canaria. Her va...

Hola Amigos.

Ja nå har jeg kommet hjem etter en deilig uke på Puerto Rico,en uke med bare sol og varme. Og det gjorde virkelig godt for en kropp som har hanglet i denne vinteren. Kjenner nå at varmen har gjort ...

Snart klar for avgang.

Nå har jeg startet med pakking av klær for min mann og meg selv,,ja onsdag morgenvender vi nesen mot Puerto Rico på Gran Canaria. Og dette har vi sett frem til fra vi bestilte i Januar. Vanligvis s...

Tilbake til hvedagen igjen:))

Ja nå er hverdagen innhentet meg igjen,,etter en sommer og et hus som har stått brakk i 3 mnd nå så sier det seg selv at her trengtes en grundig rengjøring nå. Kom hjem fra en deilig 14 dagers feri...

Hjemme igjen etter en laaaaang reise:))

Askefaste.Heisann alle sammen. Nå har jeg hatt en laaang reise og besøkt flere land på kort tid. Det startet med avreise til Egypt den 8 april,,og det ble en nydelig ferie og med deilige dager i so...

Snart reiseklar til Egypt:))

Tenkte bare å vise dere hvor jeg og min mann drar til torsdags morgen. Da de fleste har hatt påskeferie er det noen som har måttet jobbe,så dette blir våres ferie nå. Etter en lang og kald vinter s...

Min jul i varmen.

Hei alle sammen. Må først få takke for koselige kommentarer og julehilsener fra mange av dere. Så jeg takker så mye for det.Ellers håper jeg dere er fornøyde med alt som julen innebar,,familien,god...

Biltur til København.

Tok noen bilder på vei over Øresundbroen mot København.Er en gedigen bro men ikke lett å få tatt bilder da en kommer kjørende i fart.Men jeg klarte å få knipset noen bilder. Vi kjørte hjemme fra i ...
Hobbystua

57, Sarpsborg

Jeg er glad i håndarbeider og kan ikke klare meg for lenge uten dette. Og er glad i min familie og at alle rundt meg skal ha det godt.Ellers er det campinglivet og reiser til sol og varme som opptar min lidenskap blant annet.