Hønen Henrietta.

005

Etter mye sokker og annet strikke og heklerier skal det bli spennende og få prøve seg på
hønen Henrietta.Har sett den ferdig på noen blogger rundt og den er egentlig kjempefin.
Så  jeg setter igang i kveld med den.
Har også vært på Spar kjøp i dag og handlet inn myyyyyyyyyyye garn,safir-silja-babyull-og heklegarn.
Må jo passe på når det er 20% på alt garnet der,,og tilbudet varer visst frem til 14 februar,,,så en
kan jo ta en tur til,,,,,,,,,,,,
Ønsker alle mine trofaste bloggvenner og andre tittere her en riktig god helg:))

7 kommentarer
    1. så flott høne 🙂

      ville bare minne deg på om at siste frist på konkuransen min er i morgen kl åtte, lykke til.

      ha en fin søndag videre

    2. God søndag til deg;)
      Så spennende med den høna. Den så virkelig kjekk ut.
      gleder meg til å se den du lager. Har laget en artig flaskeskjuler i helgen (Påske) skal legge ut bilde og oppskrift når den er ferdig tovet og fotografert, he he..
      Klemz fra Ingrid

    3. spennede prosjekt du har :=). Klart at ein må benytte seg av garnsalg. Hadde eg bodd nermere hadde eg nok handla ein gong til. Det er kanskje like greit eg bor litt unna.
      Ha ein super dag videre

    4. Glede meg å se resultatet.
      Har også dette mønstere liggende ,men har aldris strikket den.
      Vett ikke om eg får TID dette åre heller : )))
      Ønske deg ei fine helg

    5. Å henrietta er søt, har tenkt i flere år å strikke henne, men det blir bare med tanken. Må følge med videre her, gleder meg til å se henne..