Litt småtteri fra heklenål/strikkepinnen.

Nå er jeg i siget med både strikking og hekling for tiden,selv om det bare er noe småtteri så blir det jo noe ut av det.
Fikk et nytt mønster her som måtte bare prøves,og da er jeg ikke sen om å finne garn og heklenål.
002

007

Og så har det blitt noen nye pannebånd som skal i gavekurven.Raske og enkle å strikke.
001

Så ønsker jeg alle en riktig fin og koselig helg:-))

13 kommentarer
    1. Hei kjære deg;) Tusen takk for kos hilsen. Kjekt å høre fra deg igjen. Lenge siden jeg har vært innom deg også for jeg kommer ikke til linken på siden din! Mulig det endret seg da jeg gikk over til blogspot! Så nå kan jeg klikke på hilsen din så finner jeg deg.
      Jøss så mye fint du har laget i det siste;) Du er en racer på grytekluter – og fine er de;) Da må du ha det fint i øst og en herlig helg ønsker jeg deg og dine;)
      Klem fra Ingrid

    2. Her var det mye fint. De gryteklutene likte jeg virkelig godt! Og sdå alle de supre sokkeparene. Ønsker deg en riktig kreativ helg!

    3. Såmye fint du har laga ,nydelige både grytekluter og sokker og alt det andre og .Jegholder på med julegaver for tiden så det blir ikke lagt ut noe nå.Ønsker deg en riktig fin høst, det er alltid så koselig å titte innom bloggen din

    4. Åhhhh de gryteklutene var fine!!! Alltid kjekt å ha noe klat til gaver, er alltid noen som fortjener en gave i ny og ne;-) Jeg holder nå på å strikke babyklær til venninner som vennter små;-) Ønsker deg en fin og kreativ uke. Klem

    5. Her var det mye fint.Nydelige grytekluter.Går dårlig med heklingen her i huset,men holder på med pjoning.Kjempegøy.Flotte pannebånd også.Ha en flott dag:)