“Sofagris” og litt annet nytt.

En liten koselig"sofagris" som har fått nisseluen på og er klar for julen .
.017

Etter jeg fikk gjort ferdig vognteppet så strikket jeg et lite sett av garnet som var igjen,og slik ble det.
001

Og når det var gjort så ble det litt garninnkjøp og et mønster på dette settet bestående av lue og hals. Oppskriften er fra Rauma og garnet er Finull og en tråd av dette tynne garnet Plumet.
012

 004
Her er det ferdige resultatet,og en perlemorsknapp som en liten pynt på det.

17 kommentarer
    1. Kjempelekker hals og lue! Deilig å være varm på hode og hals. Nydelig babysett også, tenk å få matchende teppe, jakke , lue osv da!

    2. Kjempesøt sofagris og babysett og teppe .Helt nydelig.Lua og halsen var også flotte og mye fine sokker. Du er veldig flink og kreativ. Ha ei flott uke

    3. Her var det mye fint.Luen og halsen var skikkelig lekker.Nydelig babysett og sofagrisen er bare helt herlig.Ha en flott søndag:)

    4. Hei så mange fine ting du har laget i det siste da:-) Nydlig baby sett.Jeg har laget slike lobber de er så innmari nusselige syns jeg.Ha ei god helg:-)

    5. Morsom gris da! Luen og halsen var bare råflott! babysettet likeså. Det var jo en smart måte å bruke resten av garnet på.
      Ønsker deg en riktig fin helg!

    6. Herlighet så effektiv du er, jeg er helt imponert!! Utrolig fine ting du har laget!!!! Likte veldig godt grisen din, en ordentlig skjønning;-)
      Ha en fortsatt fin fredag og en kreativ helg;-)
      klem

    7. Først må eg få kommentere “sofagrisen” din. Den var no skjønn da.
      Men eg er vel innhabil når det gjeld griser hihi.
      Nydelig strikka sett til liten verdensborger og flott sett av lue og hals. Du har vore særs flittig syns eg. Ikkje mye ferdig ehr hos meg.
      Ha ei flott uke