Siste rest av sommerens håndarbeider.

Heisann:) Dette er noe jeg har heklet dem siste dagene,en duk og et par nye grytekluter. Men nå pakker jeg for reisen som går mot Gardermoen i natt,,,blir nok en laaaaang dag å vente,,,,men har heldigvis noe på strikkepinnen,så skal ikke kjede meg.
Flyet letter mot Tunisia kl 0600 i morgen tidlig. Så nå blir det ikke noe aktivitet her fra meg på en stund igjen. Samtidig vil jeg få takke alle for skryt og ros fra forrige innlegg:)  Ønsker alle en fortsatt fin helg. Klem fra Marianne:))
ps.god ferie til deg Greta som snart drar til Kreta:))

Og dere som lurer,nei skal ikke ha med meg noe håndarbeider til syden.hihi.

14 kommentarer
    1. Hei!
      Du lager så utrolig mye fint,
      Vet ikke om du fortsatt holder på ,ser at dette er gamle innlegg.
      Men om du fortsatt finnes så lurer jeg på om jeg kunne få mønstret til disse gryteklutene med roser på.har lett lenge etter mønster på de.

    2. Håper du kan dele oppskriften på de nydelige gryteklutene med med. Min datter har lett etter mønster i flere måneder.

    3. skal du ikkje ha med deg strikkepinner og garn til Tunisia. går det an. Eg veit ikkje om eg kjem til å bruke mine, men med skal dei :). skal i alle fall bruke dem på flyet ned.
      flott lita brikke. Får av og til lyst å finne frem heklekroken att, men strikkepinnene vinn heile tida.
      takk og kos deg masse du og. vi skal bli opplada og klar for vinteren.
      ha ein fin tur klem

    4. God tur til deg.Så mye fint som du har laget i sommer så kan du trygt unne hendene dine kvile i syden,god å bare lade batteriene til høsten setter inn.Nydelige heklerier du har igjen,du får virkelig pyntet opp med flotte grytekluter