Strikket og heklet Elf Clobber.

Nå har også jeg strikket Elf Clobber pulsvarmere,og etter at Mimouna hadde strikket flere av dem og gitt en flott forklaring på mønsteret så var det bare og hoppe i det. Så dette blir det helt sikkert flere av etterhvert. Noe nytt og artig på en og samme gang.Mønsteret finner du her og er gratis http://www.ravelry.com/patterns/library/elf-clobber  Selv har jeg lagt opp 40 masker og ikke 36 som står i oppskriften. Det er ikke mye garnet som går med heller,,så ypperlig lite prosjekt for restegarn.

Nå har jeg funnet frem flere garnnøster som er passende til dette formålet. Så med dette så ønsker jeg Dere alle en kjempeflott helg med eller uten strikkepinner:)

 Stor helgeklem fra

15 kommentarer
    1. hei 😀 har du oppskrift på de flotte pulsvarmerene her? Kunne tenkt meg å prøve å lage de ! Mvh Aud Solberg Hansen.

    2. Hei.
      Vet du om det finnes en norsk oppskrift på disse en plass? Har såååå fryktelig lyst til å strikke slike, men må nok ha en oppskrift på norsk 🙂

    3. Åååå!! Disse var kjempelekre! Disse kunne jeg tenkt meg å prøve. Får man kjøpt norsk mønster noe sted? Ha en flott søndag!

    4. Oiiiiiiiiii de var nydelige!!!! Sitter nå å ser Norske talenter med jentene mine, og måtte bare åpne PC’en når det var pause, så sier Vildemoren: Husk å hilse til hun koselig bloggedamen:) Jeg var ikke på bloggen en gang…Så måtte bare åpne bloggen for å hilse til deg fra de begge to:))
      Ha en strålende kveld min venn<3

    5. Ååååååååååå, noe så lekkert! Det er jo kunstverk det du lager. Og du har en ganske god produksjon. Jeg er ikke like effektiv verken på strikke eller heklefronten selv om jeg koser meg veldig med det.
      Håper du får en koselig fredagskveld. Her er jeg i kosedressen. Veldig klar for en stille rolig og koselig fredagskveld.
      Klem fra meg

    6. Kjempe fine! Du er så flink!! Masse prosjekter og gode ideer!
      Skulle ønske jeg var litt bedre på oversetting av disse engelske mønstrene! Har jo en god slump bøker på engelsk også (da jeg har en tante i USA) men jeg skjønner jo ikke et plukk 😛
      Så det blir med inspirasjonen i bildene 🙂 Ha en strålende helg!

    7. Hei ,ja disse var litt spesielle og rålekre :))utrulig hva dere får gjort om dagane,selv har eg begynt på babyjakken så får eg se kos det går.
      Ønsker deg en flott helg

    8. Så fine dine var. Dei er jo berre lekkre desse. Har ikkje laga noen slike sjølv enno, men det vert vel kanskje ein gong. Nå har eg ikkje tid. Ønsker deg og ei super helg. klem