I regnvær er det strikking som gjelder.

Ja hva skal en finne på når regnet bare bøtter ned,,jo da kan en finne frem garn og pinner. Så et sokkepar har det blitt. Nå avventer jeg litt med og dra ut i residensen min til det værste regnet forsvinner. Men er jo heldig her i forhold til mange som har fått sine hjem og veier ødelagt av flommen som herjer på Østlandet nå. Så en skal ikke klage kanskje,,men hadde helst sett at det kunne blitt en oppklaring snart,og at varmen og sola igjen dukket opp. Men jeg ønsker Dere alle en riktig fin pinsehelg uansett vær og vind:))

9 kommentarer
    1. Sokker er alltid kjekt å ha på lur, og disse var kjempefin. Tenkte jeg skulle strikke meg et par russesokker, men har ikke hatt tid enda til å få fatt i mønster. Tror ikke de har mønster på slike sokker i “min” garnbutikk. De selger ikke Raumagarn.
      God pinse og klem til deg

    2. Kjempefine. Godt å ha noe i hendene uansett vær. Nå skinner sola litt her i Onsøy, håper det varer. God pinse

    3. Flotte sokker du har strikket. Kan ikke akkurat klage på været her da. 30 grader i skyggen, så ikke så mye strikking på meg. Må bare nytes så lenge det varer. 🙂 God Pinse til deg.

    4. gretashobby: Garn er et must nesten uansett det,og et koslig arbeide som en ser det blir resultater av:) Ingen hast for T,men glad når jeg får det i løpet av sommeren. Må Dere begge ha en fin helg:))

    5. Garn og pinner er alltid kjekt å ha å ty til. Her regner det ikkje, men ikkje akkurat sol heller. Men skal ikkje klage .Skodda har reist, den er det verste for meg. Driver på med vekselstrikking av to gensere ein Marius og ein veldig retro på p nr 9. Kjekt.
      Sokkene dine var flotte dei. Sokker ahr ein alltid bruk for. han rakk ikkje å scanne han T før helga, men skal rekke det før ferien. klem og god pinse