Enda litt mere:)

Nå er jeg i strikkesiget og må si jeg storkoser meg med dette,,og igjen har det blitt et stort skjerf til og ha et par ganger rundt halsen. Denne er strikket i Nepal og pinne nr 5 og mønster fant jeg her http://www.ravelry.com/patterns/library/twisted-rib-neckwarmer  Brukte ca 4 nøster og la opp 252 masker.

          Slike skal jeg nok strikke flere av etterhvert,,nå er det et i Drops Alpaca Boucle på pinnen.

          Fortsatt god førjulstid til alle og enhver som titter innom her:)

7 kommentarer
    1. Hei!
      Fann din blogg när jag var ute på nätet,vilka fina saker du har gjort.vart intresserad av några saker som du tillverkad.Delar du med dig mönstren.Du kan maila mig om du vill.
      God Forsättning

    2. Flott hals du har strikka, og dem er jo populær de store halsan man har et par gang rundt halsen. Må bare si du e tålmodig med slike store prosjekt med hullmønster o.l. og ikke minst flink. Masse fine julgava du har strikka i det siste.

    3. TrollmorDesign: Takker for ros,,gjør nok ikke mere en vanlig.Men enkel strikking og tykke pinner så går det unna. Men du er nok like aktiv med symaskinen din du,,så det går unna hos deg også Grete:)Kos deg med det:)

    4. Heisann. Det var eit flott skjerf/hals. Skikkelig stilig. Herlig farge og deilig garn. Skjønner att du koser deg med strikking. Nå skal eg snart strikke litt eg og. Har ikkje blitt mye av det dei siste dagene. Men det tar eg att. Tenkte å skrive ein fin kommentar, men er visst litt vel sliten i dag. Kommer sterkere att