Engler og mønster.

Her er mønster på strikkede engler som flere har spurt om og få, og selv om det heldigvis er lenge til jul så er det kjekt med noe småstrikk som en kan lage mange av og få ferdig i god tid. 

Har strikket disse på pinne nr 2½ -3 og kan bruke nesten hva en vil av garn. Supert til restegarnprosjekter.

8 kommentarer
    1. Magnhild: Hyggelig og komme tilbake her,og hadde vært artig og sett noe av alt det du lager også:) Den nye varianten av Elf Clobber er fristende til og ta fatt på selv,,,:)) Ha en riktig fin høst og kos deg med håndarbeidshyggen:))

    2. For noen søte engler.
      Kansje det er dette jeg skal begynne å pusle med. Plutselig er desember komt og ingen gaver er strikket eller heklet. Så er vel bare til å begynne nå 🙂
      Kjekt du deler oppskriften 🙂

    3. Godt å ha deg tilbake etter ferien!Så artig å se hvor mye fint du har laget.Englene vil jeg prøve å strikke senere, akkurat nå er det en variant av elf clobber på pinnene.

    4. skjønne dei der. Sånn småstrikk som det der er ikkje denne fruen noe glad i hehe. Men dei er søte da. holder med lyslykter for meg når det gjelder småstrikk. No er det store oppdrag på gang. HA ein flott dag vennen