Påskens små strikkerier

Hei igjen:-)  Litt småsyssler har det blitt i form av strikking og hekling i påsken også,,når jeg ikke har malt eller gjort annet så har garnet dukket frem det være seg ute i solen eller foran tv på kveldstid.  Enkelt håndarbeid som en kunne følge med på påskekrim på tv som ikke kreves mønster er helt greit.  Rotet frem litt garn og hadde ikke mening med noe spesielt,men det ble flere par av disse små babysokkene som er enkle og lage. Dessuten er det bestandig noen og gi bort til så er helt greit og ha litt liggende på lur.  Og her finner du mønster med god forklaring på disse. http://www.jemelv.dk/Undersider/baby/babystrik/babysok1.html

8 kommentarer
    1. Synes disse små babysokkene er så søte. Du har jaggu fått tid til mange mellom maling og annet jobb med huset. Flotte gaver å gi til de små. 🙂 Ha en fin torsdag Marianne. 🙂

    2. God morgen.Du er virkelig produktiv,strikker du en blir det som regel mange :))og disse småskoa var bare skjønne,kjekt å gi til nye små verdensborgere det er helt sikkert

    3. Disse var fine! Må inn å titte på oppskriften, men jeg regner med de er litt for vanskelig for mine pinner 😀 Er litt lei av denne skappelgenseren, så jeg fyller på med småprosjekter opp i mellom.
      Disse småskoene hadde jo vært perfekte. Jeg har to bekjente som venter små.
      Nydelige farger også!
      Du lager så masse fint. Gikk over noe av det du har laget og lagt ut her. Snakk om å være kreativ og effektiv!
      Ha en finfin dag 🙂

    4. Hei og godmorgen vennen. Så mange flotte sokkepar til nye verdensborgere du ahr laga. Dei var no bare skjønne da. Eg elsker jo som du kanskje veit å lage vanlige sokker, men babysokker har ikkje blitt min favoritt enno. bør vel lagre den mønstra der, så kanskje det blir noen. Litt for ein kvar smak her da. Likte best de røde og de lilla og kvite, men alle var fine.
      Håper du ahr ein flott dag. her er det først levere bil på repm, så fysio og så heim og staqrte på gangen. Noen timer med jobb strikk og seianre kose strikk blir det vel også. Kva skal du gjere i dag?. Stor klem fra meg

    5. Hei og godmorgen vennen. Så mange flotte sokkepar til nye verdensborgere du ahr laga. Dei var no bare skjønne da. Eg elsker jo som du kanskje veit å lage vanlige sokker, men babysokker har ikkje blitt min favoritt enno. bør vel lagre den mønstra der, så kanskje det blir noen. Litt for ein kvar smak her da. Likte best de røde og de lilla og kvite, men alle var fine.
      Håper du ahr ein flott dag. her er det først levere bil på repm, så fysio og så heim og staqrte på gangen. Noen timer med jobb strikk og seianre kose strikk blir det vel også. Kva skal du gjere i dag?. Stor klem fra meg