Litt nytt fra heklenålen.

Hei og en riktig god fredag:-)

Her er noe mere fra påskehåndarbeidene mine klare. Ble litt hekling også innimellom strikk og malingstrøk. Zalokjole er jo mange som vil ha,så jeg får nok hekle flere i forskjellige farger for vårsesongen.

Og brikkene er oppskrift fra Drops sine sider. Enkle og raske og hekle.

Så her ble noe av restegarnet brukt til brikker.

Har vært en nydelig dag med sol,så har vært ute og beiset en halv endevegg nå.

Men nå tar jeg og gjør meg klar for og få handlet inn noe mat for helgen. Må til det også:-)

Må Dere alle som er innom her og titter ha en riktig så fin helg og så satser vi på sol og utevær.

16 kommentarer
    1. Randi’s tanker om reiser og hv: Tusen takk og vi har opplevd Calima et par ganger der nede før,så bekymrer meg ikke. Skal nyte varmen og god mat og litt god drikke. Gleder meg:-) Ja en skal reise og nyte så lenge en har mulighet og helse til det,så gled deg til neste tur snart Randi. Bilder kommer nok ved hjemkomst. Ha en fin helg og tell ned du også:-)

    2. Takk for hilsen! Reiser tilbake til piraten min allerede 5.mai. Flere bilder og flere blogginnlegg kommer! Ønsker deg god tur og kan ikke si annet enn NYT varmen! Calima varer som regel toppen noen dager og ekstremvarme tror jeg ikke det blir i april. Gleder meg til du viser bilder, for det regner jeg at du vil gjøre.

    3. Så mye fint!
      Den turkise fargen var nydelig 🙂
      Jeg en mor som har gitt ut mange heklebøker, men jeg kvier meg for å ta i en heklenål selv 🙂

    4. Alt du kan trylle fram med heklenål og strikkepinner! Jeg blir imponert og angrer for at jeg ikke lærte mer av mamma i sin tid. Hun var en mester med håndarbeid, men jeg hadde ikke den helt store interessen før hun døde da jeg var 30 år gammel. Det var broderi som var min “greie” og det ble det veldig mye av.
      Nå er det bloggen, fotografering og reiser som er min hobby. Takk for hilsen forresten! Jeg har vært innom bloggen til Edel og kosa meg. Jeg så campingplassen og sa til min venninne at der var det sikkert en del nordmenn. Og jeg ser av vi har tråkket mange av de samme stedene. Jeg har masse bilder lagret, så det kommer flere innlegg fra meg.
      Fin helg til deg!

    5. Hei! Så mange fine brikka du har hekla, og flott zalokjole!! Nu skal æ oppdatere bloggen min, det begynne jo å bli ei stund sida 🙂 Klem fra Marita.

    6. Så produktiv du har vore i påsken da. Jammen masse flott som er blitt til. Trodde ikkje du ahdde serlig tid eg hehe. Man har vel alltid. Vel eg ahr faktisk ikkje strikket i det hele tatt i dag. Eg har vaska og ordna og flytta på ting og ikkje hørt på deg. Så no er ryggen heilt ska. Men det går seg vel til att hehe. Eg får ha det så godt når eg ikkje klarte å ta pause.
      Veldig fine dei brikkene. Såg ikkje vanskelig ut heller. Har litt lyst til å hekle litt att, men får vent elitt. No må eg gjøre ferdig dei tinga eg holder på emd.
      Du får kose deg og nyte sola i helga vennen. Eg håper sola kjem i morra også, for no er eg ferdig med husvasken. Torstein er nesten ferdig med alt han skal gjøre. Men det blir han i løpet av helga. Men no ser det det fint ut her og så veit eg att det er reint over alt. Har vel kanpt vore så reint noen gang før hehe. Ha ei kjempehelg vennen