Det har blitt noen flere…

Jeg har nå fått strikket opp noen flere par pulsvanter i alpakka garn fra både Nille og Europris og disse ble så lette og behagelige og ha på hendene. Og fortsatt så holder jeg meg til stort sett samme mønster men kun forandret litt på garnet. Så Diamantene er og blir min favoritt:-)

Mønster finner du her om du vil strikke slike http://www.ravelry.com/patterns/library/diamond-handwarmers

Vil få ønske Dere alle som er innom her en riktig fin helg.

ps.slike strikker jeg også på bestilling uten overpris:-)

17 kommentarer
    1. akbhandy: Mange takk for det,når jeg først setter i gang så blir det som regel noe ekstra. Passer fint når det er mildere i været,,men artig og strikke:-)

    2. fruensvilje: Mange takk Connie,syntes slike pulsvanter passer best når det er vår i lufta og ikke for kaldt. Er ikke så flink til og bruke slike selv,men disse var gode og ha på seg:-))

    3. gretashobby: Tusen takk for det søte deg,ja du kjenner jo godt til dette mønsteret selv etter og ha strikket mange par selv. Liker godt Greta pulsvantene også jeg med falske fletter. Ja i dag har jeg stort sett bare kost meg inne og strikket og tittet litt på tv. En fin kveld og en god klem fra meg:-)

    4. Hekleri og Ra: Takk for det Tone Britt:-) Non ting går raskt og mekke sammen. Strikker et par i løpet av en kveld,så er det jo bare halv vott:-)

    5. strikkogtov: Tusen takk for det,tror jeg har brukt ca ett nøste garn. Men du kan strikke bråtet noe kortere hvis du er usikker om du har nok garn.

    6. Eg er enig med deg. Pulsvanter i den oppskriften er berre så fine. Er ein av mine apsolutt favoritter også. Fikk lyst til å lage noen nye att. Ja det får eg jo nesten støtt når eg ser innlegga dine av strikkating. Men no skal eg gjere ferdig det eg holder på med og snart får eg vel det garnet eg venter på også. Ha ein sflott lørdag. Og kos deg emd akkurat det du ahr lyt til klemmen sendes med ilfart fra meg