Rosa hals og lykkelig eier av nye bøker.

Ja nå måtte jeg også strikke denne halsen som jeg har lystet på en lang stund. Har jo sett flere som har strikket denne.

Så nå er det gjort og det skal heller ikke bli den siste jeg strikker,for tror slike kan bli veldig praktiske på mindre barn også.

Mønster kan en kjøpe her http://www.ravelry.com/patterns/library/treppenviertel-cowl

Og lykken i dag er to bøker jeg bestilte for noen dager siden som jeg hentet på posten i dag.

Her er det mange flotte mønster som Bitta Mikkelborg har designet.

Vil med dette få ønske alle en riktig fin helg.

16 kommentarer
    1. fruensvilje: Tusen takk Connie,ja disse halsene er jo så fine og sitter godt i halsen. Ja Greta har strikket mange fine halser i dette mønsteret. Så fristelsen ble til en her også. Veldig mye fint i bøkene og nå har jeg gått på en klut fra boka:-)

    2. Fru Stussli: Mange takk og den sitter godt i halsen uten at en føler seg kvalt så blir sikkert flere her til både små og litt større:-) Fortsatt fin uke 🙂

    3. Ann Karin: Mange takk:-) Tror nok ikke jeg hadde sagt at du var gal for jeg kan bare se for meg at du har så det holder i både gode og dårlige tider:-) hihihi. En fortsatt fin uke til deg:-)

    4. Hekleri og Ra: Mange takk og det er jo så mye fint og strikke så en skulle ha hatt flere armer og hender. Men en skal kose seg med dette så greit og ha noe utover vinteren:-)

    5. gretashobby: Tusen takk og som du sikkert har fått med deg for lengst så har jeg en tendens til og avslutte med heklekanter på mye som er strikket. Du som har så fin fantasi til og lage egne mønster så trenger vel nesten ikke du og kjøpe deg kluteboken. Men over til halsen så blir ikke dette den siste jeg skal strikke,for denne var super:-)

    6. Oi, var visst et innlegg jeg ikke hadde fått med meg. 🙂 Så flott denne halsen ble. Tror jaggu jeg må bestille dette mønsteret og håpe at det går greit å strikke etter engelsk mønster. 🙂

    7. Det var ein flott versjon av halsen. Kjempestilig. Gjorde seg med heklekant på dem også. Eg har sokkeboka. Mulig eg skaffer meg kluteboka også, får sjå. Er så masse bøker eg ahr lyst på.
      Hasene er så kjekke å bruke. Og så passer dei godt inne i jakker. Håper du ahr hatt ei flott helg. Stor klem fra ei litt sliten dame.

    8. Flott hals 🙂
      Jeg har også kjøpt meg disse bøkene nylig 🙂 Gleder meg utrolig mye til å lage noe fra de, må bare bli ferdig med noen bestillinger først … greier nesten ikke å vente 😉
      Ha en flott kveld 🙂

    9. Kjempe fin hals . Har også strikka den . Og den sitter knall fint på 🙂 Tusen takk for hilsen i bloggen . Hehehe du komer nok aldrig til og få bilde av mitt garnlager nei . Da hadde du trodd jeg var gal 🙂 ))) Go helg ein kjempe klem til deg

    10. Nydelig hals! Ser skikkelig god ut 🙂 Ofte er det godt å slippe endene på skjerfet og likevel ha noe som både varmer og er pent i halsen.
      Nå skal jeg løpe på i svømmehallen og ha innvandrersvømming. Det blir moro!
      Ha en finfin lørdag <3

    11. kjempefin hals,og nydelig farge :))ja Greta har strikket noen av disse,ser gode ut i fasongen.
      Dei bøkene var fine,blir nye spennende mønstre fra deg nå da