Slik blir det når heklenålen går varm.

Og jeg hekler og hekler og blir ikke lei for dette ser Dere resultatet av her . Men husk selv om det ser mye ut så er det ikke store brikkene så det går fort og lage et par stk på en kveld. Og mønster finner du hos Drops om du vil hekle slike.  Har brukt Søstrene Grene bommuldsgarn og nål nr 2½ .

Og jeg er fortsatt like glad i og hekle zalokjoler så det ble noen flere av disse også.

Må Dere alle ha en fortsatt vårlig og fin uke og igjen takk for alle vennlige ord .-)

21 kommentarer
    1. gretashobby: Så koselig og høre fra deg igjen Greta og jeg håper du har det bra der du er også og koser deg med familien din. Været er jo ikke det beste nå men det får vi jo ikke gjort noe med. Takk for ros og jeg ønsker deg en riktig fin uke . ps.om du ikke får strikket så mye nå så har du jo holdt på mye i hele vinter med både stort og smått så bruk tiden på litt annet når du kan Greta.-) Klem fra Marianne:-)

    2. Eg er den lykkelige eigar av 4 slike brikker som kommer fra dine hender min venn. Mange flotte småbrikker her. Noen i ein hvers farge ønsker.
      Sitter her og har det heilt stilt og koser emg med å lese oe få blogginnlegg før eg finner frem strikkepinnen for oenn få omgager. Det går ikkje frt her for tida. Eg prioriterer litt anleis for tida ja hehe. Me det tar seg ok opp att.
      I kvld blir det tidlig kveld på meg kjeer eg. HAr ragla i det ssite. Eergien er på veg tilbake. Bort sett fra i dag da. Men det har vore ein slitsom dag.
      Håper du har hatt ei flott helg mi ven og at du har kost deg. Stor klem fra Greta

    3. Du lager så mye flott! 🙂 Disse brikkene er superfine og jeg er en liten smule misunnelig fordi jeg kan bare hekle bestemorruter ! 🙂 🙂 Så det ligger på “lista” mi 🙂 Ha en fin dag! 🙂

    4. akbhandy: Tusen takk Ann-Kristin:-) Ja disse brikkene går fort og lage og nå har jeg fått brukt opp mye smånøster på dette. Supert garn til hekling også. En får blogge når en har noe og vise frem og tiden fremover nå så blir det sikkert mye annet som en vil bruke tiden på også. Du med bobilen og jeg med vogna . En fortsatt fin dag til deg:-))

    5. Gudrun: Tusen tusen takk:-) Det går fortsatt i små enkle strikk eller hekling her og jeg koser meg med slikt småtteri:-) Håper du har det bra og at strikkepinnene dine også blir brukt:-)) Fortsatt fine vårdager til deg Gudrun:-))

    6. Fru Stussli: Tusen takk kjære Bente,og det er deilig med noen nye farger på bordet når vår og sommer kommer. Og selv skal jeg pynte opp med litt nytt i campingvogna når det er tid for og ta den i bruk igjen:-) Ja husker du heklet denne kjolen. Ja det er jo en pynt som skal stå fremme:-))

    7. fruensvilje: Mange takk Connie,ja en får bare tatt en maske om gangen men nå er jeg så inne i dette enkle mønsteret at det går nesten av seg selv. Skal ha med meg noen nye brikker til campingvogna når vi starter opp der igjen. Like glad i farger som det du er 🙂

    8. frodith: Mange takk. Du får nok ta frem heklenålen igjen og lage noe for har ikke sett så mye håndarbeider på bloggen din på lenge nå:-) Om det er nål nr 7 eller hva spiller ingen rolle bare det blir noe :-))

    9. Se her var det mye flott i lekre vårfarger. Heklekroken har virkelig fått kjørt seg. 🙂 Selv om de er små, så er det tynn krok, og det tar tid. Flink er du. Her går det litt tregt med pinnene for tiden. Tregt på bloggen også. Men det kommer seg vel ettervært, vil jeg tro. 🙂 Da ønsker jeg deg en flott onsdag, før jeg må kommer meg avgårde på jobb. :-))

    10. Du er såå flink.Mye fint har du tryllet fram både med strikkepinner og heklenål..Ønsker deg gode dager

    11. Åh så nydelige brikker <3 Så koselig det blir med slike på bordet i vår og sommer.
      Zalokjolen som jeg heklet står i kjøkkenvinduet. De er helt nydelige som pynt på vanlige glassflasker også 🙂

    12. Både brikker og Zalo-kjoler, kjempefine 🙂 Jeg har jo heklet mye jeg også, men mer med pinner 7 liksom 😀 He-he Ha en fin kveld videre 🙂