Jeg har da strikket litt igjen.

Og noe er jo igjen ferdig strikket og igjen ble det en liten bukse som jeg ble fornøyd med selv for her har jeg brukt 100 % bommuldsgarn . Og denne skulle det være seler på og en stor brette kant på buksebenet men det har jeg utelatt fra mønsteret. Har sydd ned vrangborden og satt inn en strikk. Men her er det fletter og dobbel perlestrikk så dette er noe jeg liker og strikke.

Og her er det også et gratismønster og gå så inn på denne siden så finner du den og mye annet fint.

http://www.viking-garn.no/kataloger/katalog-1409-1

Størrelse 3 mnd og på pinne nr 3. Og Puppets Lyric garn kjøpt på Bogerud.

Fortsatt fin kveld til alle som tar turen innom her:-)

17 kommentarer
    1. Ble skikkelig flott denne buksa også. Nydelig mønster på den. Utrolig hvordan fletter og perlestrikk gjør seg. Ha en flott ettermiddag. :-))

    2. gretashobby: Tusen takk snille deg Greta:-) Ja vi er nok glad i fletter både du og jeg så det blir jeg nok aldri lei av. Dette garnet var nytt for meg også men deilig og strikke med og passer godt til litt babyklær og sikkert fint til kluter. En stor solklem kommer tilbake til deg:-))

    3. For ei søt lita bukse Marianne. Ja fletter og perlestrikk er gøy å strikke. Og fint er det også. Når eg får tid ein gong, skal eg lage meg ei tnn jakke med slikt mønster. Den jobber i bakhodet mens eg strikker alt anna.
      Det garnet har eg aldri vore borti. Men eg bruker sjelden bommulsgarn anna enn til kluter.
      Da står ei ny uke for tur og vi og dere håper på at juni skal bli litt mer sommeraktig. Det blir den snart får vi håpe. Stor stor og varm klem fra meg her i vest

    4. Liv Eline: Tusen takk skal du ha. Det hender jeg lager noe bare for og prøve på noe annet selv om jeg ikke bestandig har noen og lage til. Men uansett så forsvinner det ut av huset her etter en stund så noen kommer det til nytte på:-)

    5. venkesstrikk: Vi får håpe det blir sommer snart nå . Ja det er jo pent med en tynn pen strømpebukse under slike så var jo ikke dum løsning det:-)

    6. Trulte H: Tusen takk Trulte:-) Ja denne ble fin om jeg må si det selv og for meg så liker jeg fletter og hullstrikk og er dårlig til og strikke mønster med flere farger:-)