Kerttu Socks.

Jeg fant jeg fant 3 nøster til med lilla garn i hylla her så nå har det blitt enda et par med sokker i et mønster jeg heller ikke blir lei av og strikke. Og skulle du ha lyst til og strikke slike så finner du mønster HER.

Jeg følger kun hullmønster og masketall og helen og tåfellingene er etter mine egne valg.

Så nå har jeg fått brukt opp noen stakkars enslige nøster på disse.

Ønsker Dere alle en riktig så fin uke og her skinner solen og alt er i skjønneste orden.-)

18 kommentarer
    1. mimouna: Heisan. Ja det er et fint mønster og jeg er veldig glad i og strikke disse. Så er det en fin gave og gi bort og ikke minst at det er noe som varmer føttene på den tiden vi har nå:-)

    2. Kerttu er et av mine favorittmønstre også. Har faktik på meg et par akkurat nå. 🙂
      Fin sokkeproduksjon i innlegget under. Ingenting slår håndstrikkete raggsokker i kulden!

    3. Tone: Mange takk for det. Fint mønster på sokkene og det går også radig og strikke dem. Har laget dem noen ganger så mønsteret går av seg selv.-)

    4. fruensvilje: Tusen takk snille Connie,det er et enkelt hullmønster på sokkene så det er helt greit for meg og strikke. Men er ikke så god på og strikke mønster med flere farger så derfor blir det lite og se av det her hos meg.-) Men du er jo flink med fargemønster i alle fall.-)

    5. fjellgeitbundingen: Tusen takk for fine ord. Ja sokkene har et fint mønster og så er det greit og få brukt opp noen smånøster til noe som kommer til nytte igjen.-)

    6. gretashobby: Tusen takk. Men er nok ikke en mester men liker og strikke hullmønster. Ja kan jo ikke la garnet ligge for lenge veit du,,hihi..men når en har 2-3 nøster så er det ikke så mye annet det kan brukes til,,kanskje lue votter og pulsvanter. Men det har jeg annet garn til nå.-)) Skal visst bli regn så vi får kose oss inne når den dagen kommer vel Greta:-) Ha en fortsatt finfin kveld snille deg:-)

    7. Kjempe flotte sokker kjære Marianne. Du er ein mester på dette mønsteret. Strist om desse enslige nøstene skulle ligge i hyllen og mygle. Så da var det flott det kunne bli sokker :)).
      Håper du får ei flott uke vennen. Nyte finveret så lenge det varer. I morra snur det visst herr. Klemmen