Hekling i flere farger.

Litt hekling har det nå blitt igjen og denne gangen er det for og få brukt opp noe bommuldsgarn som jeg hadde liggende . Og jeg har heklet slike duker tidligere men i julefarger og nå måtte det bli i vårlige farger og mønster finner du fortsatt her . Enkle -raske og lage:-)

Så her er det egentlig bare og finne frem restegarn og hekle i fargene du måtte ha liggende.

6 kommentarer
    1. akbhandy: Tusen takk snille deg. Jeg liker jo og variere litt med strikkepinner og heklenålen så slapper jeg nok mere av i armene også. Men fint og bruke opp litt garn på noen enkle duker som jeg kan ta med meg i vogna når den tid kommer.-) Og en av dukene ga jeg til min mamma i går . Så nå har jeg startet på enda en . Godt og lese at dere har fint vær nå og det er bare og nyte dagen det. Sol og 13 gr her så tror nok jeg skal ta en tur ut selv og kose meg. Hils dine og så må dere ha en riktig fin lørdag og kooooos deg:-))

    2. Åh disse var nydelige Marianne. Og så flotte farger. Du er en ræser med heklekroken også. Kan jo hekle jeg også, men synes raskt at det blir kjedelig. Er nok det at jeg må konsentrere meg mer når jeg hekler, enn når jeg strikker. Strikking er min avslapping. Er akkurat kommet inn fra en deilig spasertur med King. Et fantastisk vær her i dag. Sol og 5 varmegrader allerede. Bare å nyte dagen for det blir visst bare i dag. Ha en flott lørdag og hils mannen. Klem fra nord.

    3. fruensvilje: Tusen takk for det Connie. Jeg slapper nok mere av med heklenålen en om jeg strikker,så derfor varierer jeg litt på det også.:-))

    4. Tusen takk Greta. Ja jeg liker og variere litt så etter litt strikking så må jeg hekle litt også. Og under VM i skiskytingen så koste jeg meg med noe enkelt og holde på med så det ble laget litt forskjellig med heklenål og litt strikking. Så nå skal jeg hekle noen flere duker for garn har jeg visst mere av ,,kjøpte litt i dag igjen:-) Smågodt for helgen det. En riktig koselig kveld og helg ønsker jeg deg:-)

    5. Fargerike duker dette her. Du er flink med heklekroken du vennen. God morgen Marainne. Legge ut innlegg på natta gjør du og hehe. Neida, vet at det er eg som er tidlig til sengs.
      Tror nok ikkje eg finner frem heklekroken nei. Men eg ahr funne frem litt restegarn av bommul, men eg bruker to pinner på det eg da. Har lagt opp til to kluuter og tror kanskje det blir lagt opp til felre etter kvart hehe. Man kan da ikkje bare ha eit strikk, kan man vel hihi. Håper du får ein flott fredag min venn. Stor klem fra meg