Duker igjen…..

Ja så er det enda en julegave blitt ferdig her og igjen tok jeg heklenålen fatt og lagde både en duk og noen glassbrikker (bordskånere) Men dette er tatt innimellom strikkeprosjektene mine som nå består i og få ferdig noen par med sokker som er en bestilling. Men er godt i gang så dette går bra.-)

Ønsker dere alle en riktig fin førjulstid og så ses vi snart igjen her.

15 kommentarer
    1. mimouna: Heisan. ja det er bare deilig og kunne ta heklenålen frem etter mye strikking for det avlaster jo litt på skuldrene når dem har fått kjørt seg litt hardt med strikkepinnene. 🙂

    2. venkesstrikk: Du er flink så dette er noe du kan. Jeg legger ikke opp luftmasker men surrer tråden rundt et par ganger på fingeren . Men søker du litt på nettet så er det sikkert mange som har mønster:-))

    3. Greta: Tusen takk snille Greta. Ja det beste er at jeg vet noen setter pris på dette og kommer i bruk også,så da er det bare artig og kunne gi litt ekstra syntes jeg. Jeg har strikket en genser også som er ferdig men legger den ut senere. Nå har jeg vært ute og handlet og faktisk tok jeg med meg noen nøster garn hjem i dag igjen….sokkegarn:-) En fortsatt fin fredag og en god klem fra meg:-)

    4. akbhandy: Tusen takk snille deg. Ja nå er jeg virkelig i siget og holder på så fort jeg har en mulighet til og sette meg ned. Så har jeg noe som står på komfyren som tar litt tid så er det frem med garn og pinner. Men nå har jeg vært ute og handlet og kjøpt mere garn og ikke minst mat. Dessuten fikk jeg kjøpt meg to fine bukser så her går det unna på formiddagen i dag:-) Men gleder meg nå til og fortsette på sokkene snart. Ha en strålende fin helg og hils masse til Svein også:-)

    5. fjellgeitbundingen: Tusen takk for hyggelig svar. Som jeg skrev under her så holder jeg på så fort jeg får en anledning til og ta frem strikk eller heklenålen. Så har jeg også mulighet ettersom jeg nå er hjemme og ikke i jobb.-)) Og så er det så koselig og gi bort noe som jeg vet blir brukt og som flere setter pris på…det er det aller beste med det:-)

    6. annebe: Tusen takk Anne. Jeg har noen i familien som ikke får nok av nye hekla duker og brikker. Dessuten er det så greit at da er det så mye lettere og vite hva en skal gi til enkelte som en ekstra gave.-) Dessuten trives jeg med dette også.

    7. Hei kjære vennen. Tenker det er veldig mange som blir glad for dei flotte gavene du lager. Løper med brikker i vårlige farger. Og du tar på deg bestillinger her frem til jul. Flink gode dame. Får allt unna fort du. Klem fra meg

    8. Nydelige duker og glassbrikker som vanlig fra deg. Og for en fart du har på pinner og krok. Produserer de vakreste ting i en fei. :-)) Klem fra nord