Sokker i vaffelstrikking

Heisan på dere alle.-) Ja det lakker og lir mot jul og igjen så er det sikkert flere som skal ha ferdig både det ene og det andre. Men her hos meg så er det vel strikkepinnene som får kjørt seg og igjen så har jeg strikket sokker som var en bestilling og litt annet som jeg selv skal gi bort. Men sokkene her er strikket i Viking Sportsragg og er et nydelig garn og strikke med. Og for aller første gang så har jeg også strikket vaffelmønster på sokkene og skal heller ikke bli siste gangen. Enkelt og greit med litt effekt.

Og på dette paret ble det brukt Regia garn

Så nå er det bare og håpe mottakeren ble fornøyd.

Men nå får jeg finne frem strikketøyet for har mere som skal gjøres klart.

Men en fortsatt fin kveld til dere som titter innom meg og takk for titten.-)

12 kommentarer
    1. Greta: Tusen takk Greta. Ja jeg kan tenke meg at du lyster på og strikke sokker nå,,men du får nok gjøre ferdig det som du allerede har startet på. Håper det går bra ellers og ja håndballkampen fikk jeg med meg i går og i morgen søndag er vi klare for enda en kamp,,på tv:-)) Fortsatt fin helg:-)

    2. Irene: Tusen takk skal du ha. Ja jeg har sett at du strikker mye med dette mønsteret,og endelig så fikk jeg prøvd det selv, Og skal nok bli mer av dette:-) Ha en fortsatt fin helg du også.-))

    3. Hei kjære vennen. Her var det tre flotte sokkepar. Og jeg kjenner det rykker i sokkestrikker lysten hehe. Må få ferdig skjerfet først, og kasnkje ein ting til før jeg kan legge opp til sokker. Men det gleder jeg meg til. Men her har vi fortsatt en på besøk og da blir det ihvertfall ikkje mye strikk i helgen. Vi skal på besøk hjem da i morgen. Ha juleverksted.
      Du koser deg nok med strikking og håndball no. Eller koser deg, for en fæl start av jentene våre. Tror jeg får legg vekk pc og følge med litt mer. Klem fra Greta på Sem <3

    4. fruensvilje: Tusen takk Connie. Ja mottakeren er fornøyd med sokkene fikk jeg vite. Det går gjennom flere ledd så damen som skulle ha dem kjenner ikke jeg nemlig:-)

    5. frodith: Etter det jeg har hørt så er visst mottakeren kjempefornøyd med varene:-) Du klarer sikkert og strikke sokker bare du får lagt opp masker så går nesten resten av seg selv frodith.-)