Og ferdig med litt ekstra ble jeg igjen.

Dette var siste innspurt med strikkepinnene rett føre julen og ekstra pakker ble det på flere.

Og dette artige fatet med en fin tekst på er noe av det morsomste jeg har fått,,og det er blitt tatt i bruk for er jo et strikkefat. Og den artige gaven pluss en fin strikkebok kom til meg fra snilleste http://akbhandy.blogg.no/ Så nå ligger strikkesakene mine på dette fine fatet:-)

Skal prøve og få til et bedre bildet av teksten på det siden,men zoomer du så er det leselig.-)

Ja nå skal det strikkes litt igjen i kveld og fortsatt så er det sokker som er på pinnene,,og om du tror jeg blir lei…langt i fra.-)

8 kommentarer
    1. akbhandy: Tusen takk og fatet er jeg glad i og er noe av det artigste jeg har fått:-) Glad i og strikke og hekle så er det bare artig og kunne gi bort litt ekstra,og mottakerne ble fornøyde også.:-))

    2. fruensvilje:Ja det ble litt ekstra strikket rett føre jul og slike ting går jo fort og lage da. Men gaven fra Ann-Kristin er noe av det fineste jeg har fått og det er i bruk hver dag:-)