Litt hekling er grei avveksling.

Litt småhekling har det blitt gjort nå og nye grytekluter i forskjellige farger er noe jeg liker. Kjekke og ha på lur til gaver og noe skal jeg unne meg selv også. Mønster til disse finner du HER  Og det er brukt Gjestal Bomull sport og nål nr 3.

Og disse to parene er fra Drops sine oppskrifter og du finner det HER

Og her har jeg brukt mandarin medi garn og nål nr 3og med noen flere luftmasker for og få dem litt større.

Og en liten kurv i restegarn ble det også +at den ble stor nok til og ha litt garn oppe i den.

Har litt annet ferdig også men det får komme siden. Vi ses snart igjen og i mens vil jeg ønske alle en riktig god natt.

11 kommentarer
    1. Hekleri og Ra: Tusen takk snille deg. Ja jeg vet du også heklet flere par av disse gryteklutene og disse blir jeg ikke lei av og hekle heller. Prøver og få brukt opp litt garn igjen ,men tar det tomt? nei. En fortsatt fin kveld og takk for besøket.-)

    2. Rillegryteklutene (de øverst) er så utrolig gøye å hekle. Har heklet mange varianter av de opp gjennom årene og så blir de så veldig gode og tykke. Gode å bruke!
      Du er effektiv 🙂
      Klem

    3. akbhandy: Tusen takk og jeg prøver og få brukt opp litt garn før jeg går til innkjøp av noen nye farger.-) Godt og fornye det litt både her hjemme og i vogna når den tiden kommer. Håper det går bra der du er nå og så høres vi igjen. Gode klemmer fra Marianne.-)

    4. Her har du fått laget mange flotte grytekluter. Og en søt liten kurv. 🙂
      Godt å kan fornye litt hos seg selv og så vil det nok bli noen som blir glad for slike. En riktig fin kveld Marianne. Klem

    5. fruensvilje: Tusen takk Connie og det var virkelig artig og høre at du er fornøyd også.-) En god natt og så kommer jeg innom deg i morgen.-)