Pynteskjerf

002

Nå har det blitt litt strikking i romjulen,dette er en bestilling som en venninne skal ha.
Er strikket i Topp Mohair på pinne nr 7.Så det gikk fort,men det loer noe forferdelig dette garnet.
Men fargene er jo litt kose nå i vintermørket….gladfarger….vil jeg si.
Nå kan jeg fortsette med mine egne grytekluter som så vidt er begynt på.

Romjulstrikking.

001

Etter mange dager med spising og atter spising  så fant jeg ut at et strikketøy var det jeg savnet.
Fikk en bestilling rett føre jul på en baskerlue til en ung jente.Hun har selv valgt ut garn og farger,
den er ikke så knallgrønn som det vises her,men er i klar grønnfarge.
Mønsteret har Mona på hobbyforum laget.Og det fungerte helt fint det.
Nå skal jeg igang med et spiralskjerf som også er en bestilling.
Ja det er deilig med håndarbeid i fanget,,,,,og gjøre noe annet  i disse dager.Ønsker alle mine
venner og tittere her en fortsatt fin romjul.

Award.

award003 

Som jeg sa i går så vil jeg også få utmerke noen med en award.
Det er så mange som fortjener en liten oppmerksomhet i hverdagen,så disse damene
her har bestandig noen koselige kommentarer og ikke minst *flinke og kreative innen håndarbeider.
Så får si som Mayeliz skrev,,kom og forsyn Dere med award
og de jeg vil hedre er
Ann Karin (strikkepinnen)
Ajende
Lene (lykketrollet)
Matja
Mayeliz
Unni Torsvik
Da var det gjort jenter og jeg gir dere alle en stor juleklem fra meg:))
 
 

Award for koselig blogg.

utmerkelse12297884761
 Nå har jeg fått min aller første award,og det setter jeg stor pris på.Ja snakk om koselig
førjulsgave da.Så mange tusen takk til deg Mayeliz for utmerkelsen:))
Nå ble jeg bare ekstra glad.:))
Nå må jeg tenke godt på hvem som  fortjener den neste gang,,så bare følg med:)) 

Hals.

002

Har nå fått laget litt ekstra til min lille prinsesse,så da falt jeg for hals votter og sokker.
Så nå er alle julegaver klart her,,,tror jeg da??
Men har jo heklet og strikket mye til gaver,,så nå skal jeg jaggu lage noen grytekluter
og ha til mitt eget kjøkken og,,det er dårlig stelt på den fronten*ler*
Er nok flere som kjenner seg igjen på det tror jeg,,,lager til alle andre,men lite til en selv.
Men slik skal det være vel?
Ønsker alle tittere og bloggvenner en fin helg.
ps.tenker på Greta også,savner henne på bloggen.:))))

Pynteskjerf.

002

Nå har jeg fått strikket noen smågaver til noen småpiker.Her er det brukt  babyull og litt pynt med orkidegarn.
Morsomt og strikke,men gurimalla så mange masker det blir på pinnen.Ja dere som har strikket det hvet nok det.
Tror også jeg er i mål med strikkede gaver,*skal aldri si aldri*…………