Det strikkes fortsatt.

Heisan igjen.

Og her strikker jeg fortsatt litt forskjellig og igjen noe smått er det blitt. Skal sies at dette er noe jeg skal gi bort og noen lurer på om jeg igjen har eller blitt mormor. Men nei dette skal til noen andre utenfor familien så nå vet dere det. En liten lue og sokker og mønster fant jeg her http://dalegarn.no/oppskrift   Mye fine oppskrifter som ligger gratis til både små og store.

Har strikket i baby ull og størrelse ca 3mnd.

    

Bursdagsgave.

 

Nå som min aller beste venninne Rita fylte år i går så kan jeg nå legge ut her hva jeg strikket og ga henne i gave. Hun er innom her av og til så måtte jo holde det hemmelig frem til nå. En genser pannebånd og pulsvanter ble strikket og avlevert.

Mønster på genseren er kjøpt her og er enkel og artig og strikke. 

Ønsker alle en riktig fin uke i en mere kjøligere høst. 

 

 

 

 

 

 

19.09.2018

Har nå strikket litt i sommer og vil derfor legge ut noe som er ferdig her nå. Da jeg kjenner noen som skal ha barn på nyåret så er jeg så glad for og kunne strikke litt babyklær igjen.  Så mere vil det bli for det er bare så koselig og holde på med litt småtteri også. Ellers er det blitt strikket og heklet litt i løpet av sommeren så legger nok ut mere her snart. Men aller først en liten kjole med sokker og et hodebånd som er ferdig,mangler bare noen få knapper bak på den. Denne kjolen har jeg vært fristet til og strikke i lang tid,så nå fikk jeg endelig en anledning til og gjøre det. Mønster har jeg finne hos Dale garn som har mange gratisoppskrifter til og laste ned. http://dalegarn.no/oppskrift/dg357-06-kamskjellkjolen/ 

Størrelse er ca 3-6 mnd.

Det var alt for nå og til jeg igjen stikker innom her igjen så ønsker jeg alle mine trofaste tittere en fortsatt fin kveld og en god høst.